Yanartaş Etkinliği Ardından - Birsen Özdemir

LİKYA NIN SÖNMEYEN ATEŞİ

Haftanın tüm sıkıntısını kapıda bırakıp çıktık yola .Huzurlu ve mutlu bir sekilde merhaba dedik başlayan güne...Orman ,dağlar, güneş ve Akdeniz yanıt verdi selamımıza...Tüm ekibi sarıp sarmalarken doğa ,,güzelliklerini ortaya çıkarma da yarış ediyordu sanki..ULUPINAR ,,,adına yakışan bol suyu ulu çınarlar gölgesinde nazlı mı nazlı...YANARTAŞ a doğru yolumuz..Zorlu bir cıkış bizi bekliyor..Yürüyüşün belkide en zevkli yanı,,çünkü zirvede olmanın yolu bu zorlukta saklı...Nihayet ulaştık..DOYUMSUZ manzara karşımız da . Bir yanınız orman ,diğer yanınız TOROSLAR ve ikisinin arasın da uçsuz bucaksız AKDENİZ..Öğlen molası burada olmalı............YANARTAŞ (CHIMERA) Adını mitolji den almış Ateş saçan yaratık anlamına geliyormuş..ilginç efsaneyle bütünleşen bu doğa olayını görmek için yeniden başlıyoruz yürüyüşe..YANARTAŞ ,ÇIRALI sahilinden üçyüz dörtyüz mt yüksekte...Biz daha yukarı da olduğumuz için inişe geçtik,,,,İşte Efsane ile bütünleşen ve yüzyıllardır sönmeyen ateş..CHIMERA...SEVGİLİ REHBERİMİZ MEHMET ALİ ŞENSES ,, SAYENİZ DE BU EFSANEYE DAHİL OLDUK...ARALIK AYIN DA BAHARI GÖRDÜK ...SİZE VE SEVGİLİ BAŞKANIMIZ FATİH BABA YA...TABİ KULÜBÜMÜZ ADDK YA TEŞEKKÜR TEŞEKKÜR.........İYİKİ VARSINIZ..................